tisdag 31 augusti 2010

Vid den här tiden om en vecka...

...är vi i Kina!!! Shit det börjar närma sig nu.

Har känt mig ganska stressad över innebandysituationen sista tiden men igår kändes det som att mycket kom på plats och idag kommer ännu mera falla på plats. Satt i princip hela dagen igår och arbetade med sponsorer till klubben. Renderade förhoppningsvis i fyra nya sponsoravtal, vågar inte gå ut med något innan papperna är påskrivna.

Resväskorna ligger uppfläkta på vardagsrumsgolvet. I princip alla kläder jag ska ha med mig ligger redan framme. Det ser nästan löjligt ut, packar för en knapp vecka känns det som, väskan är inte ens halvfull. Men men tanken är ju att köpa allt där :D Sen får man inte glömma att jag ska med ca 7 kilo kurslitteratur. Jippi!

Ja skolan har börjat ordentligt nu, fast ganska slappt denna veckan. Uppgifterna är bara att skriva lite presentationer av sig själv. Två på engelska och en på svenska. Tror jag borde klara det på en vecka ;)

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar