måndag 13 september 2010

Shop or die


Just nu håller vi intensivt på att leta efter en lägenhet att bo i. Mäklaren vi har haft kontakt med under en längre tid var väldigt trevlig men verkade inte ha så bra koll. Nu har vi börjat ta för oss själva. Imorgon ska vi gå och kika på en lägenhet som ligger precis vid tågstationen. Är den bara ok så tar vi den.
Jag har ju glömt att visa er min shopping. Här kommer ett litet axplock av mina kap:
Reseplånbok med plats för pass, boardingpass, pengar och kort. Precis vad jag har letat efter.
Hugo Boss
Fjällrävenjacka med svenska lappar och tvättinstruktioner. Känns riktigt bra, skall bli kul att jämföra med någon hemma.
Nike funktionströja. Riktigt bra kvalité måste jag säga.
Swissgear ryggsäck. Monika har, nu har jag oxå en. Swissgear gör grymma ryggsäckar till en billig penning i Kina =) Med plats för en lite Macbook i :D
Så nu är det dags att gå och köpa vatten och nudlar, mycket shopping = lite mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar