tisdag 7 september 2010

Time to go!

Om bara en timme kommer Linus och hämtar oss. Mot Landvetter, Helsinki och slutligen Beijing!!!

Lika bra att erkänna, Monika har redan bloggat om det, jag är rätt pirrig faktiskt. Brukar alltid vara lugn och har varit det hela tiden fram tills nu. Magen känns inte helt stabil om man säger så =)

Men det ska bli helt fantastiskt, vad som än händer har vi ju varandra och det är ju det enda som behövs!

Har inte riktigt kommit igång med läsandet som jag borde, upptäckte just att jag har rätt mycket att läsa till nästa vecka. Lika bra att köra igång på planet. Har antecknat alla sidor som ska plöjas. Först blir det lite matteböcker sen tar vi tag i engelskan.

Nej nu måste jag packa ner allt som ska med i handbagaget, det vill säga datorn jag skriver på.

Ses i Kina =)

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en grym upplevelse nu, Lycka till! :)

    /Ludwig

    SvaraRadera